• banner.png

Новини

  • Вітаємо на REPORTAL!

    Ми зламали стереотип про те, що звітність - це сухі масиви даних, робота з якими є нудною та потребує великої кількості часу та зусиль.  Натискайте START!

    Детальніше

Акції

  • Місяць у подарунок!

    Цього літа ми перетворимося на чарівників та подаруємо вам... повний місяць!

    Детальніше

Завершили перший квартал із оцінкою 4,25 бали за 5-тибальною шкалою за результатами опитування Клієнтів 

 

Всі клієнти Компанії щоквартально беруть участь в опитуванні, яке містить чотири закриті та два відкриті запитання.

 

Запитання є постійними протягом багатьох років, що дає можливість робити максимально об'єктивним порівняння поточної оцінки з оцінками попередніх періодів.

 

У відповідях Клієнт оцінює роботу Компанії за 5-тибальною шкалою по таким критеріями:

  • якість послуг, що надаються;
  • доступність та оперативність звітності;
  • рівень компетентності менеджера, відповідального за проект;
  • ефективність послуг, що надаються.

 

Середній бал 4,25 за цими показниками сформував квартальну оцінку роботи FESKO merchandising. 

З одного боку, це свідчить про твердість позиції FESKO щодо якості послуг мерчендайзингу, з іншого - мотивує підвищувати позицію в напрямку 5-тибальної оцінки.

 

Показники оцінки в першому кварталі 2019 року відносно четвертого кварталу 2018 року склали:

  • 4,26 балів – суттєво зріс рівень якості послуг, що надаються (3,97 балів у четвертому кварталі);
  • 3,97 балів - підвищився показник доступності та оперативності звітності (3,65 балів у четвертому кварталі);
  • 4,69 балів – рівень компетентності менеджера, відповідального за проект залишився на стабільно-високому рівні (4,71 балів у четвертому кварталі);
  • 4,09 балів - оцінка ефективності послуг, що надаються, зросла на 0,24 (3,85 балів у четвертому кварталі).

 

Приємно вражені та  дуже вдячні за велику кількість коментарів відносно роботи FESKO merchandising, особливо у зв’зку зі змінами та новим рівнем послуг, на який ми вийшли. 

 

Ваш відвертий зворотній зв’язок допомагає нам звернути увагу на слабкі місця в роботі Компанії та направити максимум зусиль на коригування локальних складнощів.

 

Дякуємо за об'єктивність та конструктивний діалог щодо покращення роботи FESKO merchandising, за велику кількість відгуків про ефективну організаційну структуру Компанії та нашої клієнтоорієнтованості.

Окрема подяка - за акцентування на новий, якісний етап  розвитку та зручність користування Порталом звітності REPORTAL.

 

Запевняємо вас в тому, що час, який ви витратили на опитування, не був марним.

Ми коригуємо помилки та працюємо над новими досягненнями разом з вами!

. Internetagentur -->