• banner.png

Новости

  • Добро пожаловать на REPORTAL - новое измерение отчетности!

    Мы сломали стереотип о том, что отчетность - это сухие массивы данных, работа с которыми требует времени и усидчивости.  >> START - и наслаждайтесь работой на Портале!

    Подробнее

Акции

  • [ Акция завершена ]

    Ищешь работу со стабильной зарплатой? Дарим 500 грн за первые две недели работы!

    Подробнее

Новости и обзоры о работе FESKO merchandising.

Актуальная информация о событиях, проектах, Клиентах и сотрудниках Компании.

 

 

Завершуємо рік із четвіркою за результатами опитування Клієнтів у 4-му кварталі: середня оцінка роботи склала 4,04 бали із 5-ти. 

 

Участь в опитуванні беруть всі клієнти Компанії. Опитування проводиться щоквартально та містить чотири закриті та два відкриті запитання.

 

Запитання є постійними протягом багатьох років. Це робить максимально об'єктивним порівняння поточної оцінки із оцінками попередніх періодів.

 

У відповідях Клієнт оцінює роботу Компанії за 5-тибальною шкалою:

  • якість послуг, що надаються;
  • доступність та оперативність звітності;
  • рівень компетентності менеджера, відповідального за проект;
  • ефективність послуги, що надається.

 

Сумарний бал за цими показниками (4,04 за 5-тибальною шкалою) зформував квартальну оцінку роботи FESKO merchandising. 

Загальний середній бал залишився на рівні 3-го кварталу 2018 року: у попередньому кварталі він склав 4,04 бали.

З одного боку, це свідчить про твердість позиції FESKO щодо якості послуг мерчендайзингу, з іншого - мотивує підвищувати позицію у напрямку 5-тибальної оцінки.

 

 

Показники оцінки у третьому кварталі відносно другого кварталу 2018 року склали:

  • 3,65 балів - мінімально знизилася оцінка якості послуг, що надаються (3,74 балів у другому кварталі);
  • 3,97 балів - підвищився показник доступності та оперативності звітності (3,88 балів у другому кварталі);
  • 4,71 бал - суттєво зріс рівень компетентності менеджера, відповідального за проект (4,53 бали у другому кварталі);
  • 3,85 балів - оцінка ефективності послуги, що надається, залишилася незмінною (3,85 балів у другому кварталі).

 

Минулого разу ми змінили традиційні відкриті запитання на запитання щодо роботи REPORTAL, нового Порталу звітності FESKO merchandising.

Проте цього разу ми повернули постійні запитання щодо:

  • Змін у роботи Компанії, ініційованих Клієнтами; 
  • Факторів, які подобаються у роботі Компанії.

 

Ми дуже вдячні за велику кількість коментарів щодо роботи FESKO merchandising. 

Вони допомагаєть нам побачити слабкі місця в роботі Компанії та направити зусилля на коригування локальних складностей.

Дякуємо за об'єктивні відгуки щодо покращення роботи FESKO merchandising відносно проблем і побажань, висловлених у попередніх коментарях.

Дякуємо також за велику кількість відгуків щодо ефективної організаційної структури Компанії, нашої клієнтоорієнтованості. Окрема подяка - за акцентування на невпинний розвиток, зокрема - зручність користування Порталом звітності REPORTAL.

 

Запевняємо вас у тому, що час, який ви витратили на опитування, не був марним.

Ми коригуємо помилки та працюємо над новими досягненнями!

. Internetagentur -->