• banner.png

Новости

  • Добро пожаловать на REPORTAL - новое измерение отчетности!

    Мы сломали стереотип о том, что отчетность - это сухие массивы данных, работа с которыми требует времени и усидчивости.  >> START - и наслаждайтесь работой на Портале!

    Подробнее

Акции

  • [ Акция завершена ]

    Ищете работу мерчендайзера в Киеве? Дарим 500 грн за первые две недели работы!

    Подробнее

Новости и обзоры о работе FESKO merchandising.

Актуальная информация о событиях, проектах, Клиентах и сотрудниках Компании.

 

 

Третій квартал завершено із твердою "четвіркою" за результатами опитування Клієнтів щодо задоволеності роботою з FESKO.

Середня оцінка склала 4,0 бали за 5-тибальною шкалою.

 

 

 

 

Нагадаємо, що протягом багатьох років опитування Клієнтів відбувається щоквартально.

Участь в опитуванні беруть всі Клієнти FESKO merchandising.  

 

Анкета складається із чотирьох закритих та двох відкритих запитань. У відповідях Клієнт оцінює роботу Компанії за 5-тибальною шкалою:

  • якість послуг, що надаються;
  • доступність та оперативність звітності;
  • рівень компетентності менеджера, відповідального за проект;
  • ефективність послуги, що надається.

 

Сумарний бал за цими показниками (4,00 за 5-тибальною шкалою) зформував квартальну оцінку роботи FESKO merchandising. 

 

 

Показники оцінки у третьому кварталі відносно другого кварталу 2018 року склали:

  • 3,74 бали - якість послуг, що надаються (3,95 балів у другому кварталі);
  • 3,88 балів - доступність та оперативність звітності (3,98 - у другому кварталі);
  • 4,53 бали - рівень компетентності менеджера, відповідального за проект (4,60 балів у другому кварталі);
  • 3,85 балів - ефективність послуги, що надається (4,08 балів у другому кварталі).

 

Загальний середній бал у третьому кварталі знизився на 0,15 балів у порівнянні з попереднім кварталом.  

Основною причиною зниження бала квартальної оцінки стали складності, пов'язані з незначною відсутністю персонала "в полях". На сьогоднішній день штат мерчендайзерів є повністю зформованим.

Ми вдячні своїм Клієнтам за терпіння та коректне оцінювання ситуації із тимчасовою відсутністю персонала. 

 

Традиційно у двох відкритих питаннях анкети ми дізнаємося про те, що подобається Клієнту в діяльності Компанії, а що саме він волів би змінити.

Проте цього разу ми присвятили ці питання тематиці REPORTAL, нового Порталу звітності FESKO:

  • які функції REPORTAL сподобалися більше за все;
  • які нові функції були б корисними.

 

Ми дуже вдячні за велику кількість коментарів щодо роботи із REPORTAL.

Найчастіше згадували високу швидкість роботи зі звітами, підвищену функціональність Порталу (зокрема, різноманітність звітів), можливість прямої комунікації з мерчендайзерами завдяки коментарям та функції постановки задачі.

Окремо відзначили нову можливість створення індивідуальних та групових чатів із співробітниками обох сторін.

 

Додаткові нові функції, які Клієнти вважають корисними на REPORTAL, ми доки збережемо у секреті. 

Очікуйте на їх швидку реалізацію!

 

Ми дякуємо всім Клієнтам, які взяли участь у опитуванні, за об'єктивну квартальну оцінку роботи Компанії, та за розгорнуті коментарі щодо роботи REPORTAL.

Працюємо над новими результатами!

. Internetagentur -->