• banner.png

Новости

  • Добро пожаловать на REPORTAL - новое измерение отчетности!

    Мы сломали стереотип о том, что отчетность - это сухие массивы данных, работа с которыми требует времени и усидчивости.  >> START - и наслаждайтесь работой на Портале!

    Подробнее

Акции

  • [ Акция завершена ]

    Ищете работу мерчендайзера в Киеве? Дарим 500 грн за первые две недели работы!

    Подробнее

Новости и обзоры о работе FESKO merchandising.

Актуальная информация о событиях, проектах, Клиентах и сотрудниках Компании.

 

 

Яскраво виражена сезонність робить продукт високо ризикованим. Проте такі проекти є потенційно надприбутковими.

 

На що звертати увагу при роботі з товарами в найвищий сезон продажів - у блозі Марії ІВАЩЕНКО, менеджера FESKO по роботі з клієнтами.  

 

 

"Сезонний бізнес приносить основний прибуток в означені часові інтервали року, - розпочинає Марія. - Існують також і такі сезонні товари, на обсяги товарообігу яких зміна сезонів впливає менше.

 

Головне завдання мерчендайзингу при роботі з сезонним товаром - забезпечити досягнення планованого, високого рівня прибутку в умовах яскраво вираженої сезонності попиту.

 

 

У роздрібній торгівлі сезонність потребує рішення спеціальних завдань: готовність торгівельної команди забезпечити потреби покупців у товарі, а Компанії - в інформації.

 

Стрибок попиту в сезонний період - закономірність для деяких товарних груп.

 

Сезонна активність не є постійною, тому найчастіше сезонний мерчендайзинг є тимчасовим проектом.

Тому мобільна команда співробітників FESKO, яка виконує сезонний мерчендайзинг, вирішує спеціальні завдання.

 

Повна товарна готовність

Головне правило мерчендайзингу - це ефективний товарний запас. Немає товара - немає продажів.

 

Підготовка товарного запасу має свої особливості в залежності від типу торгівельної мережі, її внутрішньої системи замовлень та від особливостей логістичної системи.

Варто щотижнево відслідковувати залишки продукції. При цьому тут діє основний принцип: краще надлишок, аніж нестача.

 

 

Спеціальні види викладки

Для збільшення сезонних продажів необхідно домовлятися із торгівельними точками про розміщення товару на торцях, палетах, у прикасовій зоні. Адже найчастіше саме у цих зонах продажі досягають піку.

Тому одним із головних завдань сезонного мерчендайзингу є забезпечення якісної викладки товару на додаткових місцях продажу.

Відсутність на них може призвести до спаду або навіть провалу продажів.

 

Святкові промо-акції

Різноманітні промо-заходи суттєво стимулюють попит. І тут знову не обійтися від мерчендайзингу, адже необхідно слідкувати за наявністю товарів на полицях та їх оборотом.

Завдання мерчендайзеру в цей момент - контролювати залишки та наявність страхового товарного запасу.

 

У FESKO ми маємо значний та багаторічний досвід роботи із сезонною продукцією та ексклюзивними командами. 

Ми можемо із впевненістю сказати, що основа якісного мерчендайзингу - це постійний контроль за ситуацією та оперативне рішення суперечливих, а іноді й конфліктних питань."

. Internetagentur -->