• banner.png

Новости

  • Добро пожаловать на REPORTAL - новое измерение отчетности!

    Мы сломали стереотип о том, что отчетность - это сухие массивы данных, работа с которыми требует времени и усидчивости.  >> START - и наслаждайтесь работой на Портале!

    Подробнее

Акции

  • [ Акция завершена ]

    Ищете работу мерчендайзера в Киеве? Дарим 500 грн за первые две недели работы!

    Подробнее

В блогах специалистов FESKO merchandising - о секретах продвижения продуктов в торговых точках, организации работы персонала и многом другом из науки и практики мерчендайзинга.

  

 

Автор: Сергій Манько

Менеджер по роботі з клієнтами

 

Шукаєте способи, як розбудити почуття покупців та примусити їх піти з магазину з повними пакетами? 

Про деякі хитрі фішки читайте в блозі Сергія Манько.

 

 

"Перед тим, як поділитися з вами деякими лайфхаками мерчендайзингу, я скажу вам найголовніше: передусім пробуджуйте почуття ваших клієнтів!

Адже якщо ви не здатні викликати в них емоції, будь-який лайфхак буде марним.

 

Створіть перше враження

Перш за все, розпочніть з вітрин: адже саме вітрини привертають початкову увагу покупця і формують в нього перше уявлення.

Доречі, мерчендайзинг вітрини є важливим аспектом при розробці концепції збільшення продажів.

 

Вибору немає

Люди купують тим більше, чим менше у них вибір. 

Це є саме тим випадком, коли "більше" – не означає "краще". Покупець, побачивши на полиці 12 сортів гірчиці, вважатиме за краще скоріше піти без неї, аніж мучитися вибором.

 

 

Проти правил

Вважають, що чим більше покупець витратить на корисні продукти, тим більше накупить шкідливих снеків і пива. Саме тому в супермаркетах корисні фрукти й овочі часто викладають на вході.

 

Протестувавши силу волі покупців, дослідники розкрили причинно-наслідковий механізм.

Так, якщо людині спочатку дати можливість зробити те, що, на її думку, "добре", то потім вона з більшою ймовірністю почне порушувати свої ж правила.

 

Грайте на контрасті

Перевірений спосіб для росту продажу - виставити на першому плані найдорожчі продукти.

Коли покупці спочатку бачать дорогі сорти вин, це надихає їх на покупку більшої кількості дешевих пляшок, ніж вони планували. Ефект контрасту в дії.

 

“Наша справа – права” 

Право правої руки є актуальним, як і раніше. 

Якщо вірити дослідженням, люди вважають за краще купувати товари, які стоять на правих полицях.

З чотирьох однакових продуктів, розкладених по різні боки, покупці обирали саме ті, що були праворуч.

 

Роби, як я

Люди схильні робити те, що роблять інші.

Аналіз рекламних кампаній в США, які закликають заплатити податки, показав, що ні погрози, ні вмовляння не мали такої дії, як повідомлення, в якому говорилося: "90% платників податків заповнюють свої декларації вчасно".

 

Все добре, але є один нюанс

Якщо у ваших клієнтів затяжна депресія, всі ці хитрощі марні. 

Для продажу і прийняття будь-якого рішення потрібні емоції. Якщо у людини не залишилося сил відчувати будь-які емоції, вона не прийме рішення.

Байдужість гірше безгрошів'я.

 

Тому наостанок я знову закликаю вас: даруйте своїм покупцям емоції!"

 

. Internetagentur -->