• banner.png

Новости

  • Добро пожаловать на REPORTAL - новое измерение отчетности!

    Мы сломали стереотип о том, что отчетность - это сухие массивы данных, работа с которыми требует времени и усидчивости.  >> START - и наслаждайтесь работой на Портале!

    Подробнее

Акции

  • [ Акция завершена ]

    Ищешь работу со стабильной зарплатой? Дарим 500 грн за первые две недели работы!

    Подробнее

В блогах специалистов FESKO merchandising - о секретах продвижения продуктов в торговых точках, организации работы персонала и многом другом из науки и практики мерчендайзинга.

  

 

Автор: Корнієнко Ірина

Провідний менеджер по роботі з клієнтами

 

Як би банально це не звучало, але весна - сезон романтики, кохання, емоцій і ... нескінченних свят. Тому рітейл не тільки не має права стояти осторонь від цього виру почуттів, а просто зобов'язаний скористатися бажанням споживачів порадувати один одного милими весняними подарунками.

 

Ця пора року для рітейлерів є неодмінно «гарячим часом». Зумовлено це тим, що саме зараз здійснюється великий обсяг продажів товарів подарункового сегменту. Відзначимо, що цей період починається в середині лютого і триває практично протягом усього сезону. Причому, якщо раніше виробники й рітейлери фокусувалися переважно на 8 березня, то зараз посилюється і значимість таких свят, як День Святого Валентина, Великдень та травневі свята. Тому практично весь весняний період під фокус уваги потрапляють товари подарункового асортименту.

 

Особливості вибору

В якості подарунків українці традиційно обирають квіти, парфуми, косметику та, звичайно, кондитерські вироби. При цьому сезонні піки продажу в таких категоріях, як шоколад та бісквіти, щороку зростають.


Ось, що каже з цього приводу Ірина Корнієнко, провідний менеджер FESKO по роботі з клієнтами:

 

«Сьогодні ринок подарункових кондитерських виробів доволі різноманітний щодо цінового сегменту, розмірів та форматів. Відносно сегменту цільової аудиторії, то це неодмінно два ключові варіанти: подарунок-комплімент або персоналізований подарунок.

 

Також працюючим трендом сьогоднішнього дня є упаковка й комунікація на рекламних матеріалах.

 

Упаковка повинна бути привабливою, цікавою й містити емоційну цінність. Одним словом, вона повинна викликати апетит до покупки! На початку весняного періоду топовими є квіти і серце.

 

Але з кожним новим сезоном з'являється все більше нових ідей, які можна охарактеризувати, як універсально-подарункові: теми музики, поезії та живопису активно використовуються в маркетингових підходах.

 

Головні мотиви

Всі ці мотиви об'єднують висока емоційність і романтизм. Відзначимо, що в портфелі клієнта можуть бути як продукти з поточного асортименту, так і унікальні смаки і формати.”

 

Наприклад, в цьому році Компания Spell дуже креативно та по-весняному свіжо надихнула українців до здійснення покупок своєї продукції в торговельних мережах.

 

 

Аби задовольнити всі потреби споживача, багато рітейлерів України приділяють увагу не тільки зовнішньому вигляду, але й підвищенню ефективності лінійки продукту. Для того, щоб на передодні свята зменшити витрати на реалізацію виробництва святкового ребрендінгу упаковки, використовують тимчасовий «рукав» зі святковим дизайном, який розміщується на постійній упаковці цукерок чи печива.


Особливості організації торгового простору

Ще одна актуальна тема напередодні свят. У цей сезон зменшується ймовірність того, що покупець зможе пройти всю площу магазину, тому дуже важливо зустріти відвідувачів в hot-зонах. До них традиційно відносять площі на вході в торгівельну точку, а також місця розміщення продукції, що користується стабільно високим попитом. Саме там виробникам рекомендується розміщувати додаткові місця продажів для посилення комунікації.

 

Новий сезон

«Зустрічаючи новий сезон, я маю невеликі рекомендації мерчендайзерам та категорійним менеджерам по специфіці роботи в цей період”, - каже Ірина.

 

«Перше, що потрібно зробити - підібрати правильний асортимент. Він повинен включати пропозиції з різних цінових сегментів та різних форматів покупки (подарунок-комплімент і основний персоналізований подарунок). Також важливо приділяти увагу вибору брендів - фокус варто робити на преміальні бренди і марки, які користуються довірою споживачів.

 

Другий важливий етап - це розміщення продуктів в магазині. Прагніть до розташування товару в місцях максимального трафіку: в першій третині магазину, на центральній алеї, в прикасовій зоні.

 

І, нарешті, третій етап - комунікація з потенційним покупцем через доступні канали: каталоги, digital, BTL-активності і т.д.».

 

Зустрічайте весняний сезон рітейлу в Україні правильно! 

. Internetagentur -->